Service, telefonsupport eller serviceaftale
Hos Alcon har du altid mulighed for at kontakte os, når du har et problem med dit halmfyr. Sammen med dig finder vi ud af, hvordan vi løser det pågældende problem eller forebygger problemer i fremtiden.
Vi hjælper kunder både i Danmark, Norge og Sverige, hvor største delen af halmfyrene er placeret.
Mange af vores kunder vælger at tegne en service aftale med os, da driftssikkerhed betyder meget for dem. Hos Alcon har du også mulighed for at komme i kontakt med os uden for normal åbningstid og i ferier ved brug af vores vagttelefon.
Med en serviceaftale hos Alcon Alheat er du sikret, at dit halmfyr altid kører optimalt. Serviceaftalen inkluderer nemlig fri telefonsupport i åbningstid samt et fast årlig serviceeftersyn samt 10% RABAT på reservedele. (læs mere om denne, ved at klikke på nedenstående link)
Under serviceeftersynet gennemgår vi automatiske og elektriske dele, ligesom vi nøje gennemgår halmfyrets generelle tilstand. Vi laver en vandanalyse af dit kedelvand for at give dig mulighed for at forlænge halmfyrets levetid. Gennemgang og Kørsel (brændstof og køretid) er naturligvis inkluderet i serviceeftersynet.
Vores service biler er udstyret med de fleste reservedele, der gør det muligt at lave de fleste reparationer på på servicebesøget. Såfremt der skal udskiftes eller udbedres noget er dette på alm regning.
Info: Halmfyr købt efter 2022 er der lovpligtig service på.
Vi har blandt andet stor ekspertise specielt i følgende halmfyrsmærker:
SKELHØJE, Det GRØNNE halmfyr, SKELTEK og selvfølgelig ALCON og Alcon ALHEAT